Mamigo Reklamácie

Reklamácie

Ups, mrzí nás, že váš produkt zakúpený na mamigo.sk aktuálne neposlúcha. Prosíme pošlite nám ho - všetko dôsledne skontrolujeme a napravíme. 


Reklamáciu vybavíme čím skôr a informácie o stave vašej reklamácie vám rady poskytneme emailom na reklamacie@mamigo.sk. V pracovných dňoch odpovedáme na vaše maily podľa možností obratom. Ďakujeme za pochopenie.


!! POZOR - ZMENA ADRESY !!

V prípade nesprávneho odoslania balíka, nebude tento prevzatý a bude vrátený odosielateľovi. Ďakujeme za pochopenie.

Pre odoslanie balíka zo SR: Tovar odošlite prostredníctvom Slovenskej pošty (alebo inej prepravnej spoločnosti), využite službu Balík na adresu (NIE Balík na poštu, NIE Doporučený list). Prosíme, nezabudnite na balík uviesť aj email reklamacie@mamigo.sk a telefónne číslo +421 948 596 122. 


Adresa doručenia:
MioBio, s.r.o.
Čajakova 26
83101 Bratislava

Slovenská republika

email: reklamacie@mamigo.sk

tel. číslo: +421 948 596 122

Pre odoslanie balíka z ČR: Tovar odošlite prostredníctvom Českej pošty (alebo inej prepravnej spoločnosti) na vyššie uvedenú adresu. Využite službu Cenný balík do zahraničí. Pridajte na balík prosíme aj email reklamacie@mamigo.sk a telefónne číslo +421 948 596 122. 


Prosíme nezabudnite všetko dobre zabaliť, aby bol obsah balíka dobre chránený pred poškodením spôsobeným prepravou.

Pripojte aj vyplnený reklamačný formulár s detailným popisom závady a doklad o kúpe.


Balíky na dobierku sa nepreberajú.


Osobné prevzatie nie je možné.


Stiahnuť reklamačný formulár môžete aj tu.


Ďakujeme.